
Wat gebeurde er met de twee Nederlandse kotters die jaren geleden van de radar verdwenen en nooit meer terugkeerden?
Nu te zien op NPO Start

In 1967 verging de Wieringer garnalenkotter WR-6 in zwaar weer. De drie bemanningsleden overleefden het niet. Met de zoektocht naar de WR-6 hopen nabestaanden hun verdriet te kunnen afsluiten.

In 1954 verdween de kotter UK-174 tijdens een noordwesterstorm op de Noordzee. De bemanningsleden kwamen daarbij om. Nabestaanden en onderzoekers gaan op zoek naar de kotter in de hoop op antwoorden.